+48 22 270 14 02 office@datawizards.pl

Uporządkuj dane w firmie!

Zamów BEZPŁATNY audyt analityki i raportowania o wartości 4000 zł.

Zamów BEZPŁATNY audyt analityki i raportowania o wartości 4000 zł.

Korzyści dla Ciebie:

R

Otrzymasz szkic docelowego rozwiązania analitycznego, które uwzględnia Twoje potrzeby.

R

Lepiej zrozumiesz kluczowe KPI.

R

Odkryjesz ukryte informacje w swoich danych.

R

Poprawnie ustawisz procesy analityczne i raportowe w firmie.

R

Usprawnisz proces podejmowania decyzji biznesowych na podstawie rzeczywistych danych.

Jak będzie przebiegać audyt?

Jak będzie przebiegać audyt?

Audyt zostanie zainicjowany spotkaniem online. Potrwa ono około 60 minut. Zadamy Ci szereg pytań związanych z aktualnym sposobem prowadzenia analityki i raportowania w Twojej firmie. Zapytamy Cię też o kierunki, w których chciałbyś te obszary rozwinąć w najbliższej przyszłości.

W drugim etapie wraz z naszym Zespołem Konsultantów opracujemy dla Ciebie i Twojej firmy pisemny zestaw rekomendacji dalszego rozwoju obszarów analityki i raportowania. Naszkicujemy wstępne rozwiązania, podamy szacunkowe koszty oraz korzyści, które Twoja firma może odnieść po wdrożeniu. Na tym etapie nie angażujemy Twojego czasu.

Audyt zostanie zakończony drugim spotkaniem online, na którym omówimy główne rekomendacje zawarte w dokumencie. Po zakończeniu spotkania dokument z odpowiedziami na pytania audytowe oraz rekomendacjami zostanie przesłany do Ciebie e-mailem.

Realizacja ostatniego etapu zależy już tylko od Twojej decyzji. Jeśli uznasz, że jakość naszej pracy i oferowane przez nas korzyści z wdrożenia analityki i raportowania w nowoczesnym wydaniu są dla Ciebie wartościowe, możesz rozpocząć projekt wdrożeniowy z nami.

Audyt będzie obejmował kilka głównych obszarów działania Twojej firmy. Porozmawiamy, m.in. o użytkownikach, źródłach danych, bieżących wyzwaniach oraz Twoich planach na przyszłość. 

Audyt będzie obejmował kilka głównych obszarów działania Twojej firmy. Porozmawiamy, m.in. o użytkownikach, źródłach danych, bieżących wyzwaniach oraz Twoich planach na przyszłość. 

   Przykładowe pytania, które zadamy w trakcie audytu:
    • Kim są Twoi użytkownicy? Odbiorcami przygotowanych wcześniej analiz/raportów czy może jednak samodzielnymi twórcami analiz?
    • Jak wiele źródeł danych musisz połączyć, aby stworzyć główne raporty/analizy w Twojej firmie?
    • Z jakich typów źródeł danych korzystasz (np. ERP, CRM)?
    • Czy Twoi użytkownicy potrzebują dostępu mobilnego do analiz?
    • Czy chcesz automatyzować procesy biznesowe?
    • Czy jesteś zwolennikiem chmury, czy rozwiązań on-premise?
    • Czy w Twojej firmie wartościowe byłoby analizowanie danych z wykorzystaniem map?
Nie przejmuj się, jeżeli na tę chwilę nie będziesz znał odpowiedzi na którekolwiek z pytań. Pomożemy Ci lepiej zrozumieć dane zagadnienie.
15 lat doświadczenia
Certyfikowany zespół ekspertów
+300 zrealizowanych projektów
Międzynarodowe doświadczenie