Zapraszamy Cię na webinar, podczas którego pokażemy, jak Qlik Sense może zmienić Twoje podejście do raportów P&L. Dowiesz się, jak:
Jeżeli raporty tworzysz w Excelu, zdajesz sobie sprawę, jak uciążliwe są zbieranie i integracja danych. Ponadto, ręczna praca na danych niesie za sobą ryzyko popełnienia błędów.
Dzięki Qlik Sense, raz utworzony raport odświeża się automatycznie, gdy tylko pojawią się nowe dane. Aplikacja umożliwia tworzenie zarówno podsumowań, jak i szczegółowych widoków raportów, oferując dodatkowo funkcjonalności do ich wizualizacji i personalizacji.
W Qlik Sense możesz płynnie poruszać się między podsumowaniem a szczegółową analizą, przechodząc przez poszczególne konta, numery kontrahentów, aż do konkretnych dokumentów księgowych. Możliwość wglądu w wartości w dowolnym przekroju oraz ustawiania alarmów daje poczucie pełnej kontroli nad sytuacją.