Szukasz rozwiązań, które ułatwią Ci wykonywanie codziennej pracy przy coraz dłuższej liście obowiązków? Zmienia się współczesna gospodarka i biznes, a co za tym idzie – Twoja rola w firmie.
Poznaj Qlik Sense –nowoczesne narzędzie, które pomoże Ci osiągać jeszcze lepsze efekty w obliczu tych zmian.
Nowe obowiązki dyrektorów finansowych to pokłosie ewolucji roli, jaką pełni w przedsiębiorstwie – od wyspecjalizowanego księgowego do partnera dla biznesu z szerokim zapleczem finansowym (tzw. Finance Business Partner).
Szefowie Działu Finansów coraz częściej stają się liderami transformacji cyfrowej w swoich organizacjach. Od tych zmian, m.in. od wdrożenia nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, takich jak Qlik, zależy rozwój firmy oraz dostosowanie się do tempa zmian zachodzących w gospodarce i biznesie.
Wiele złożonych źródeł danych i różne kierunki ich analizy – to potrzeba dzisiejszego biznesu i jednocześnie codzienność działów finansowych. Z Qlik Sense możesz wnikliwie analizować zgromadzone dane i odkrywać nowe zależności występujące pomiędzy nimi. Na ich podstawie sformułujesz wnioski i cenne rekomendacje, od których zależy kierunek rozwoju firmy. Dzięki temu narzędziu będziesz swobodnie:
Ujednolicone dane oraz pełniejsze i dokładniejsze informacje dostarczone w przejrzysty sposób – Qlik Sense gwarantuje zupełnie nowy komfort analityki finansowej. Twój zespół będzie mógł, m.in.:
Zgromadzenie danych z różnych źródeł, ich wizualizacja i rozbudowane możliwości analityczne to dla Ciebie oszczędność czasu i jeszcze wyższy poziom wykonanej pracy. Jak raporty i analizy stworzone przy pomocy Qlika przełożą się na działalność firmy? Ułatwią zarządzającym podejmowanie trafnych decyzji biznesowych – szczególnie w sytuacjach kryzysowych, w których liczy się każda godzina. Najważniejsze korzyści to:
Dzięki wizualizacji danych w czasie rzeczywistym będziesz mógł z łatwością monitorować kluczowe wskaźniki funkcjonowania przedsiębiorstwa (KPI).
W tym zarządzanie kapitałem obrotowym, raportowanie statutowe i zarządcze, rozbudowana analityka i kontrola kosztów, budżetowanie – swoje obowiązki będziesz wykonywał szybciej i dokładniej, co da Ci większą przestrzeń na tworzenie rekomendacji biznesowych.
Łatwy dostęp do danych usprawni tworzenie analiz sprzedaży (w tym analiz geograficznych) czy polityk cenowych.
Analiza przejrzystych raportów ułatwi Ci optymalizację kosztów, np. logistycznych czy utrzymania maszyn produkcyjnych.
Czy Twoja firma nadal polega na Excelu nie tylko do zbierania, ale także analizowania danych? Jeśli tak, prawdopodobnie dostrzegasz różnorodne problemy, które są typowe dla tego narzędzia.