Chcesz skutecznie analizować dane biznesowe? Twoja firma potrzebuje narzędzia, które umożliwi generowanie zaawansowanych raportów statycznych?
Qlik Sense oferuje Ci funkcjonalności, dzięki którym z łatwością stworzysz, spersonalizujesz i udostępnisz niezbędne raporty. Wybierz Qlik i podejmuj korzystne decyzje biznesowe z jeszcze większą swobodą dostępu do danych.
Skoro analiza danych z Qlik Sense jest tak łatwa, samo generowanie raportów nie może przebiegać inaczej. To narzędzie oznacza w praktyce:
Z Qlik Sense stworzysz raporty oparte na dowolnych danych w systemie, wykorzystując wiele typów obiektów. Możesz generować przydatne zestawienia z wykorzystaniem różnorodnych formatów plików, takich jak PDF, Excel, HTML i inne. Dodatkowo Qlik Sense oferuje zaawansowane funkcje eksportu. Oznacza to, że użytkownicy mogą udostępniać stworzone raporty w różnych formatach innym członkom zespołu – szybko i bardzo intuicyjnie.
Pewność, że cały zespół korzysta z tej samej wersji danych to podstawa sprawnej komunikacji. Qlik Sense zintegrujesz z innymi narzędziami biznesowymi, które wykorzystujesz w firmie, takimi jak Excel czy SAP. Efekt? Łatwy przepływ informacji między różnymi systemami i duża oszczędność czasu związana z gromadzeniem oraz przetwarzaniem danych.
Przede wszystkim sprawne tworzenie raportów potrzebnych w codziennej pracy oraz komfort podejmowania decyzji z dostępem do aktualnych danych. Podstawowe korzyści tego rozwiązania to, m.in.:
NPrinting to narzędzie służące do generowania raportów statycznych z danych w Qlik Sense. Pozwala na tworzenie spersonalizowanych raportów PDF, Excel, PowerPoint i innych formatach. W kilku prostych krokach stworzysz szablony raportów, określisz zakres danych i selekcje wykorzystane podczas generowania raportu. Raporty możesz tworzyć na żądanie lub zaplanować ich automatyczne generowanie i wysyłanie na adres e-mail.
W Qlik Sense w wersji SaaS możesz zasubskrybować poszczególne obiekty lub całe arkusze aplikacji w interesującym Cię formacie PDF lub PPT (PowerPoint). Sam ustawisz harmonogram otrzymywania subskrypcji i, opcjonalnie, dodasz innych użytkowników.
Drugą opcją w wersji SaaS i raportach statycznych jest stworzenie automatyzacji, która będzie generowała raport na podstawie wybranej aplikacji, rozsyłając go po określonym rozdzielniku w popularnych formatach. Raport może zawierać selekcje i być wysyłany na podstawie harmonogramu lub wyzwalany ręcznie.