Analiza geolokalizacyjna

Analiza geolokalizacyjna

Pracujesz w sprzedaży lub marketingu i chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci szybko i wygodnie sprawdzić, jak i gdzie klienci nawiązują interakcję z marką lub kupują produkty? Chcesz być na bieżąco w branży, w której rozwój technologiczny wpływa na sukces przyjętej strategii?

Poznaj Qlik Sense – narzędzie analityczne z funkcją analizy geolokalizacyjnej, które pozwoli Ci generować cenne informacje na podstawie danych geograficznych.

ikony Business Intelligence

Optymalizuj działania sprzedażowe i marketingowe

ikony Business Intelligence

Szybciej wychwytuj trendy i wzorce w sprzedaży

ikony Business Intelligence

Dostosuj strategie firmy do poszczególnych regionów

ikony Business Intelligence

Zwiększaj efektywność logistyki i redukuj koszty

Szybciej identyfikuj wzorce i trendy rynkowe

Czasami oderwane od siebie tabele i wykresy to za mało, żeby w pełni wykorzystać potencjał ukryty w danych. Qlik pozwoli Ci interpretować informacje przedstawione na interaktywnych planszach kartograficznych, dzięki czemu szybko zidentyfikujesz wzorce i trendy sprzedażowe w różnych regionach.

Jak wykorzystać te informacje? Przydadzą się w prognozowaniu przyszłej sprzedaży, co jest kluczowe w efektywnym planowaniu i alokacji zasobów.

Redukuj koszty związane z logistyką

Analiza geolokalizacyjna prowadzona w Qliku pomoże Ci optymalizować trasy sprzedaży i logistyki. W ten sposób łatwo zidentyfikujesz najbardziej efektywne trasy dla swojego zespołu sprzedażowego lub dostaw, co przyczyni się do większej efektywności operacyjnej. Dodatkowo zredukujesz koszty związane z dystrybucją.

analizy geograficzne Qlik Sense

Korzystaj z interaktywnych map i zwiększaj sprzedaż 

Czym jest analiza geoprzestrzenna? Ta funkcjonalność umożliwi Ci wizualizację danych sprzedażowych na mapach, dzięki której szybko i dokładnie określisz, gdzie oraz jak dochodzi do transakcji.

Qlik pozwoli Ci automatycznie tworzyć rozbudowane analizy map i lokalizacji, a dzięki nałożeniu na dowolne wizualizacje danych, wychwytywać kluczowe powiązania geoprzestrzenne. Analiza geolokalizacyjna zoptymalizuje działania firm, które chcą dostosować strategie sprzedaży i marketingu do obszarów z różnymi wynikami sprzedaży.

Co zyskasz dzięki wdrożeniu Qlik Sense w firmie?

Qlik oferuje potężne narzędzia do analizy geolokalizacyjnej, które mogą przyczynić do realizacji różnych celów w zakresie sprzedaży i marketingu. Najważniejsze korzyści to:

Szersza perspektywa analiz

W Qliku możesz nałożyć na siebie kilka warstw map oraz wizualizacji danych jednocześnie po to, by wychwytywać jeszcze więcej cennych relacji.

Poprawa wydajności sprzedaży

Jeśli powiążesz wyniki sprzedażowe z konkretnymi regionami, skuteczniej dostosujesz do nich swoje strategie sprzedażowe i marketingowe.

Optymalizacja działań marketingowych

Wiedza na temat tego, gdzie produkty są najbardziej popularne ułatwi prowadzenie celowanych kampanii reklamowych.

Identyfikacja nowych możliwości rynkowych

Analiza geoprzestrzenna pozwoli Ci wychwytywać obszary, na których warto rozpocząć lub zintensyfikować działania.

Tworzenie prognoz i tendencji sprzedaży

Na podstawie prognoz opartych na danych, a nie na intuicji, Qlik ułatwi Ci podejmowanie decyzji biznesowych i planowania alokacji produktów.

Oszczędności finansowe

Korzystając z funkcji analizy geolokalizacyjnej w Qliku, eliminujesz koszty związane z dostępem do oddzielnej bazy map danych oraz redukujesz zobowiązania związane z logistyką.

Aktualność danych

Integralna biblioteka map i lokalizacja jest automatycznie aktualizowana, dzięki czemu masz pewność, że zespół zawsze korzysta z bieżących informacji.

Analizy geograficzne - geoanalityka

Analizy geograficzne - Rozszerz analizę danych o geoanalitykę

Analiza geograficzna w Qlik Sense to potężne narzędzie, które wykorzystuje zaawansowane mapowanie oraz analitykę przestrzenną. Dzięki geolokalizacji oraz interaktywnym mapom, masz dostęp do swoich danych, wykraczając poza standardowe tabele i wykresy.

Czytaj dalej
Chcesz zwiększać swoje wyniki dzięki funkcji analizy geolokalizacyjnej w Qliku?