Bezpłatny webinar
Pharma Insighter – innowacyjna platforma analityczna
Odkryj innowacyjne narzędzie dla firm farmaceutycznych i zwiększ efektywność promowania swoich produktów!
Obejrzyj webinar i poznaj zaawansowaną platformę wspierającą wielokanałową komunikację marketingową z pracownikami służby zdrowia oraz aptek.
Przemysław Żukowski oraz Piotr Dębowski, eksperci z wieloletnim doświadczeniem analitycznym, zaprezentują kluczowe funkcjonalności platformy Pharma Insighter oraz omówią jej praktyczne zastosowanie.
WYPEŁNIJ FORMULARZ, ABY UZYSKAĆ DOSTĘP DO NAGRANIA
Śledź ponad 50 wskaźników przy użyciu intuicyjnych analiz i wizualizacji na mapach
Porównaj własne działania na tle wyników firm konkurencyjnych
Analizuj skuteczność działań przedstawicieli na poziomie najmniejszej jednostki terenowej
Zwiększ efektywność działań marketingowo-sprzedażowych dzięki Pharma Insighter
- Analizuj wskaźniki sprzedaży i obszary związane z CRM m.in. sprzedaż, indeks ewolucji, udział w rynku, indeks penetracji, plany sprzedażowe, wizyty bezpośrednie (F2F) i zdalne, aktualny target (POA), zgody marketingowe.
- Zautomatyzuj procesy analityczne, integrację i harmonizację danych.
- Pracuj z wykorzystaniem najlepszych praktyk wizualizacji i geoanalityki.
- Demokratyzuj dostęp do analityki danych – narzędzie jest intuicyjne i zrozumiałe, więc może być wykorzystane przez szerokie grono użytkowników w organizacji.
- Zacznij korzystać w platformy w ciągu kilkunastu dni – zapewniamy szybką implementację bez nakładów na infrastrukturę i oprogramowania (analityka w chmurze).


Prelegenci
Przemysław Żukowski
Qlik Department Director
Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnych branż i pomaga im dostrzec całą historię ukrytą w ich danych.
Piotr Dębowski
Senior Qlik Consultant
Ekspert Business Intelligence odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań analitycznych dla czołowych firm farmaceutycznych w Polsce i za granicą. W swoich projektach poszukuje połączenia prostoty i funkcjonalności w myśl zasady, że rolą rozwiązań analitycznych nie jest imponowanie, lecz informowanie. Entuzjasta efektywnej wizualizacji danych.