Handlowiec

Qlik Sense w pracy handlowca

Pracujesz w handlu i chcesz zwiększyć efektywność swoich działań? Zależy Ci na elastycznym i skalowalnym narzędziu, które ułatwi zrozumienie klienta i pozwoli zwiększać sprzedaż? Chcesz zdobyć przewagę konkurencyjną w tej dynamicznej branży?

Postaw na Qlik Sense – narzędzie, które pozwoli Ci szybko integrować dane sprzedażowe z różnych źródeł, a następnie wygodnie je analizować. Jeszcze lepiej zrozum potrzeby klientów i błyskawicznie reaguj na zmiany rynkowe.

ikony Business Intelligence

Przyspiesz proces segmentacji klientów

ikony Business Intelligence

Śledź wyniki sprzedaży na bieżąco

ikony Business Intelligence

Analizuj trendy i prognozuj popyt na produkty

ikony Business Intelligence

Zautomatyzuj raporty dotyczące sprzedaży

Przede wszystkim klient

Dynamika dzisiejszego rynku sprawia, że arkusze kalkulacyjne i tradycyjne narzędzia CRM to często za mało. Z Qlikiem możesz wygodniej analizować dane sprzedażowe i dbać o relacje z klientami. Wykorzystując funkcjonalności Qlika, możesz z łatwością:

  • segmentować klientów – Qlik uwzględni różne kryteria, w tym geograficzne, behawioralne czy finansowe. Dzięki temu trafniej dostosujesz swoją ofertę handlową do grup odbiorców, a szansa na transakcję się zwiększy,
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM) – z Qlikiem możesz jeszcze wnikliwiej analizować dane zgromadzone w systemach CRM. Przykład? Korelacja pomiędzy różnymi interakcjami z klientem a lojalnością, częstotliwością zakupów i wartością życiową klienta,
  • analizować zachowania klientów – to narzędzie pozwoli Ci jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby. Qlik da Ci przestrzeń do efektywnej analizy danych dotyczących zachowań klientów na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej czy w sklepie fizycznym. Te cenne informacje wykorzystasz do optymalizacji oferty i procesu sprzedaży,
  • mapować dane sprzedażowe na mapy geograficzne – dzięki analizie geolokalizacyjnej dostępnej w Qliku szybciej wychwycisz, gdzie znajdują się najbardziej wartościowi klienci i gdzie najlepiej kierować działania sprzedażowe i marketingowe.

Analizuj dane i zwiększaj sprzedaż

Qlik pomoże Ci optymalizować codzienne działania sprzedażowe i osiągać wyższe wyniki. Dzięki temu narzędziu będziesz jeszcze wygodniej:

  • śledzić i analizować bieżące wyniki sprzedaży – szczegółowa analiza danych związanych ze sprzedażą, takich jak wartość sprzedaży, marża czy wskaźnik konwersji umożliwi Ci identyfikację mocnych i słabych stron oraz szybką reakcję w przypadku nieosiągnięcia założonych celów,
  • optymalizować ceny – analiza elastyczności popytu w kontekście cen produktów pozwoli Ci dynamicznie dostosowywać ceny w celu maksymalizacji zysków,
  • trafnie prognozować sprzedaż – zaawansowane funkcje analityczne Qlik Sense pomogą Ci skutecznie prognozować przyszłe wyniki sprzedaży na podstawie historycznych danych i różnych zmiennych rynkowych.

Jak Qlik Sense ułatwi Ci codzienną pracę?

 

 

Wygodny dostęp do danych

Na interaktywnych dashboardach w czasie rzeczywistym sprawdzisz wskaźniki KPI (poziom sprzedaży, zyskowność produktów, czy efektywność poszczególnych handlowców).

Oszczędność czasu

W Qliku wygenerujesz automatyczne raporty dotyczące sprzedaży, które udostępnisz wewnętrznym zespołom i interesariuszom.

Szybka integracja danych

Z łatwością zintegrujesz Qlik Sense z innymi systemami i narzędziami stosowanymi w firmie, np. CRM, ERP, bazami danych, platformami e-commerce, narzędziami do komunikacji.

Pełny obraz potrzeb klienta

Qlik pozwoli Ci śledzić i analizować interakcje klienta z firmą, a dzięki integracji z systemem CRM będziesz wygodnie zarządzać relacjami z klientami (w tym historycznych transakcji, zgłoszeń czy interakcji na różnych etapach lejka sprzedażowego).

Wnikliwa analiza konkurencji

Z Qlikiem jeszcze wygodniej zgromadzisz i przeanalizujesz dane dotyczące konkurencji, dzięki czemu lepiej zrozumiesz rynek i dostosujesz do niego swoją strategię sprzedażową.

Efektywność kampanii marketingowych pod kontrolą

Dzięki temu narzędziu będziesz na bieżąco śledzić skuteczność prowadzonych działań marketingowych, np. różnych kanałów i kampanii w kontekście generowania leadów i zamykania transakcji.

Chcesz osiągać jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe dzięki Qlik Sense?