Pracujesz w sprzedaży lub marketingu i chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań? Szukasz narzędzia, które pozwoli Ci szybko i wygodnie sprawdzić, jak i gdzie klienci nawiązują interakcję z marką lub kupują produkty? Chcesz być na bieżąco w branży, w której rozwój technologiczny wpływa na sukces przyjętej strategii?
Poznaj Qlik Sense – narzędzie analityczne z funkcją analizy geolokalizacyjnej, które pozwoli Ci generować cenne informacje na podstawie danych geograficznych.
Czasami oderwane od siebie tabele i wykresy to za mało, żeby w pełni wykorzystać potencjał ukryty w danych. Qlik pozwoli Ci interpretować informacje przedstawione na interaktywnych planszach kartograficznych, dzięki czemu szybko zidentyfikujesz wzorce i trendy sprzedażowe w różnych regionach.
Jak wykorzystać te informacje? Przydadzą się w prognozowaniu przyszłej sprzedaży, co jest kluczowe w efektywnym planowaniu i alokacji zasobów.
Analiza geolokalizacyjna prowadzona w Qliku pomoże Ci optymalizować trasy sprzedaży i logistyki. W ten sposób łatwo zidentyfikujesz najbardziej efektywne trasy dla swojego zespołu sprzedażowego lub dostaw, co przyczyni się do większej efektywności operacyjnej. Dodatkowo zredukujesz koszty związane z dystrybucją.
Czym jest analiza geoprzestrzenna? Ta funkcjonalność umożliwi Ci wizualizację danych sprzedażowych na mapach, dzięki której szybko i dokładnie określisz, gdzie oraz jak dochodzi do transakcji.
Qlik pozwoli Ci automatycznie tworzyć rozbudowane analizy map i lokalizacji, a dzięki nałożeniu na dowolne wizualizacje danych, wychwytywać kluczowe powiązania geoprzestrzenne. Analiza geolokalizacyjna zoptymalizuje działania firm, które chcą dostosować strategie sprzedaży i marketingu do obszarów z różnymi wynikami sprzedaży.
Qlik oferuje potężne narzędzia do analizy geolokalizacyjnej, które mogą przyczynić do realizacji różnych celów w zakresie sprzedaży i marketingu. Najważniejsze korzyści to:
W Qliku możesz nałożyć na siebie kilka warstw map oraz wizualizacji danych jednocześnie po to, by wychwytywać jeszcze więcej cennych relacji.
Jeśli powiążesz wyniki sprzedażowe z konkretnymi regionami, skuteczniej dostosujesz do nich swoje strategie sprzedażowe i marketingowe.
Wiedza na temat tego, gdzie produkty są najbardziej popularne ułatwi prowadzenie celowanych kampanii reklamowych.
Analiza geoprzestrzenna pozwoli Ci wychwytywać obszary, na których warto rozpocząć lub zintensyfikować działania.
Na podstawie prognoz opartych na danych, a nie na intuicji, Qlik ułatwi Ci podejmowanie decyzji biznesowych i planowania alokacji produktów.
Korzystając z funkcji analizy geolokalizacyjnej w Qliku, eliminujesz koszty związane z dostępem do oddzielnej bazy map danych oraz redukujesz zobowiązania związane z logistyką.
Integralna biblioteka map i lokalizacja jest automatycznie aktualizowana, dzięki czemu masz pewność, że zespół zawsze korzysta z bieżących informacji.
Analiza geograficzna w Qlik Sense to potężne narzędzie, które wykorzystuje zaawansowane mapowanie oraz analitykę przestrzenną. Dzięki geolokalizacji oraz interaktywnym mapom, masz dostęp do swoich danych, wykraczając poza standardowe tabele i wykresy.