Chcesz prowadzić marketing, który się opłaca? Zależy Ci na efektywnej i wygodnej analizie ruchu oraz konwersji z różnych źródeł? Wiesz, że złożona i dynamiczna sytuacja rynkowa wymaga takiego samego podejścia w zakresie marketingu?
Qlik to rozwiązanie analityczne, dzięki któremu pozyskanie cennych informacji dotyczących marketingu firmy będzie jeszcze łatwiejsze, a analiza – bardziej trafna. Sprawdź, dlaczego Qlik pomoże Ci skuteczniej zarządzać kampaniami.
Qlik ułatwi Ci połączenie danych z wielu źródeł, np. mediów społecznościowych, platform e-commerce, własnych baz danych czy narzędzi SEO i SEM. Zamiast tracić czas na ręczną integrację danych i tworzenie skomplikowanych raportów, postaw na automatyzację tego procesu z Qlik Sense. Efekt? Analiza połączonych danych da Ci pełny obraz działań marketingowych prowadzonych w firmie i ich skuteczności. W ten sposób szybko wskażesz kanały, które są najbardziej efektywne w generowaniu ruchu i konwersji.
Qlik nie tylko przedstawia dane w formie przystępnych i atrakcyjnych wizualizacji, ale także pozwala na ich wygodną i głęboką analizę. Możesz dzięki temu odkrywać powiązania między różnymi zmiennymi, które wcześniej nie były ze sobą zestawiane. Przykład? Może się okazać, że pewne słowa kluczowe w reklamach PPC generują nie tylko wysoki ruch, ale także znacznie wyższą konwersję w porównaniu z innymi.
Chcesz mieć łatwy dostęp do wyników działań marketingowych z uwzględnieniem podziału na poszczególne kanały? Qlik Sense zgromadzi i zwizualizuje wskaźniki, które chcesz mieć zawsze pod ręką. Możesz w ten sposób analizować:
Chcesz inwestować w marketing, który zwiększa sprzedaż? Opieraj się na analizie danych. Funkcjonalności Qlik Sense, które Ci w tym pomogą to, m.in.:
Lepsze zrozumienie klienta to klucz skutecznego marketingu. Dzięki integracji z systemem CRM lepiej zrozumiesz proces sprzedaży i wpływu działań marketingowych na finalny zakup klienta. Dodatkowo Qlik Sense ułatwi Ci analizy konsumenckie niezbędne do przygotowania i zaplanowania kampanii marketingowych. Dzięki temu narzędziu będziesz wygodnie:
W tym śledzić drogę, jaką klient przechodzi podczas procesu zakupowego od pierwszego kontaktu z marką aż do zakupu. Qlik pomaga zrozumieć, które kanały i punkty kontaktu są najważniejsze dla różnych grup klientów.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia zaawansowanych segmentów klientów zaoszczędzi Twój czas. To pozwoli Ci tworzyć jeszcze bardziej spersonalizowane kampanie dopasowane do grup odbiorców.
Integracja z narzędziami do analizy sentymentu w mediach społecznościowych lub na platformach opinii pozwoli Ci szybko dotrzeć do informacji na temat tego, jak klienci postrzegają markę.
Szybciej wychwycisz wpływ sezonowych trendów na efektywność kampanii i skuteczniej dostosujesz zaplanowaną strategię.
Zamiast skomplikowanych zestawień danych korzystasz z intuicyjnych wizualizacji, których analiza jest wygodniejsza, a wyciąganie wniosków – trwa krócej.
Dowiesz się, jak szybko i w prosty sposób podłączyć różne typy danych do Qlik Sense. Po tym webinarium już nigdy nie wrócisz do analiz w Excelu. Dowiesz się również, jak poskładać dane znajdujące się w różnych źródłach w jeden, efektywny model danych, na którym będziesz mógł rozpocząć pracę.