Umów się na bezpłatną prezentację aplikacji
Pokażemy Ci, jak wykorzystać dane geograficzne i telekomunikacyjne do targetowania klientów i określenia potencjału sprzedażowego przy pomocy Qlik Sense.
- Lokalizacja nowych sklepów: Wykorzystując dane geograficzne i telekomunikacyjne, znajdziesz idealne miejsca na nowe placówki handlowe. Poznaj najlepsze lokalizacje, dzięki zaawansowanej analizie ruchu klientów oraz ich zachowań.
- Badanie potencjału sprzedażowego: Analizuj dane demograficzne i zachowania klientów, aby ocenić potencjał sprzedaży Twojego sklepu. Z Qlik Sense zrozumiesz, kim są Twoi klienci i jakie mają potrzeby.
- Profilowanie i kampanie marketingowe: Prowadź skuteczne kampanie marketingowe, docierając do klientów w zasięgu Twojego sklepu. Wykorzystaj dane operatorów telefonicznych do stworzenia profilu użytkownika, uwzględniając płeć, wiek, typ urządzenia, a także profil (mieszkaniec czy turysta).
- Analiza skuteczności kampanii: Monitoruj i analizuj skuteczność Twoich kampanii marketingowych. Zrozum, co działa, a co wymaga poprawy, dzięki zaawansowanej analizie danych.