Chcesz mieć pod kontrolą najważniejsze wskaźniki w swojej firmie? Szukasz sposobu na zoptymalizowanie swojej pracy?
Poznaj Qlik Alerting – rozwiązanie, które pozwoli Ci ustawiać dowolne alerty i stale być na bieżąco.
Dzisiejsze otoczenie biznesowe gwałtownie się zmienia. Nawet z pozoru błahe, lokalne wydarzenie z drugiego końca świata może mieć nagły wpływ na cenę, którą zapłacisz za surowiec czy fracht. A to już bezpośrednio przekłada się na rentowność Twojego biznesu. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć wydarzeń, ale możemy proaktywnie monitorować wskaźniki biznesowe, które zmieniają się pod ich wpływem. W jaki sposób? Odpowiedzią na tę potrzebę jest Qlik Alerting.
Skorzysta z niego każda osoba w organizacji posiadającą dostęp do Qlik Sense, która chce monitorować kluczowe dla niej wskaźniki. Qlik Alerting umożliwia:
To rozwiązanie jest dostępne zarówno w wersji dla użytkowników posiadających Qlik Sense w wersji Client Managed, jak również SaaS.
Nawet najbardziej zaawansowane dashboardy nie umożliwią stałej kontroli nad kluczowymi wskaźnikami i wychwytywania najważniejszych zmian na bieżąco. Ograniczenia nie leżą po stronie narzędzi, ale czasu i możliwości ludzkiej percepcji. Po ustawieniu odpowiedniego alertu Qlik Alerting bierze na siebie ciężar stałego trzymania ręki na pulsie. Ty skupiasz się na wykonywaniu swoich obowiązków, on powiadomi Cię o tym, że wskazane parametry się zmieniły i wymagają Twojej uwagi.
Qlik Alerting może monitorować wiele wskaźników jednocześnie (np. sprzedaż, marża, liczba wizyt u klientów) i powiadamiać użytkownika o zmianach parametrów zaraz po odświeżeniu danych. Pojedynczy alert może informować o, m.in.:
Każdy użytkownik Qlik Sense może w prosty sposób ustawić samodzielnie nowy alert, korzystając z intuicyjnego kreatora. Wystarczy, kliknąć na wizualizacji Qlik Sense prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję „Utwórz nowy alarm”.
Qlik Alerting może wysyłać powiadomienia na 4 sposoby.
Alerty ustawione w Qlik Sense ułatwią codzienną pracę wszystkim użytkownikom tego rozwiązania. Najważniejsze korzyści to, m.in.:
Zamiast rozpraszać się i dokonywać co jakiś czas przeglądu najważniejszych informacji na dashboardzie, możesz skreślać kolejne zadania z listy do wykonania.
Wiesz, że nic Cię nie omija, trzymasz rękę na pulsie bieżącej sytuacji biznesowej i najważniejszych wskaźników, od których zależą efekty firmy.
Jeśli dowiesz się od razu od ważnej zmianie, możesz natychmiast reagować na sytuacje kryzysowe i przeciwdziałać ich potencjalnym negatywnym konsekwencjom.
Ddy wskaźniki idą w górę, masz możliwość docenienia pracowników, co wpływa na pozytywną atmosferę w zespole.