Jak analizować dane z Social Media na przykładzie Facebooka?

Webinar dostępny na żądanie

Czy wiesz, że w ciągu tylko jednej sekundy na Facebooku publikowanych jest 41 000 postów, w ciągu minuty powstaje 1,8 miliona zmian statusów, a wszystko to generuje 350 GB danych.

Te liczby robią wrażenie. Jeżeli pracujesz w dziale marketingu lub zajmujesz się social media i musisz na bieżąco analizować aktywność Twoich followersów, to dobrze wiesz, jakie to trudne zadanie. Analizujesz działania Twojej konkurencji lub inne profile społecznościowe takie jak Twitter czy dane z Google Analytics?

W jaki sposób to robisz? Przeglądanie wszystkich profili i wklepywanie danych do Excela nie jest najlepszym pomysłem, ponieważ zawsze będziesz w tzw. niedoczasie…

Jak analizować dane z Social Media na przykładzie Facebooka?

Wypełnij formularz i uzyskaj nagranie

    Jeżeli chcesz w sprytny i efektywny sposób analizować dane i aktywnie wykorzystywać je do skutecznego prowadzenia swojego profilu, to dołącz do webinarium ponieważ jest ono właśnie dla Ciebie.

    Podczas webinaru:

    • zobaczysz jak podłączyć do Qlika dane, które pozwolą na analizę Twojego Fanpage’a oraz profili Twojej konkurencji,
    • zobaczysz analizy na przykładzie kilku topowych profili,
    • dowiesz się, jak w prosty sposób tworzyć nowe wizualizacje.

     

    Data Wizards

    Przemysław Żukowski

    Qlik Department Director
    sales specialist
    Qlik Partner Cloud Analytics Solution Specialist
    Qlik Partner - Cloud Analytics - Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Solution Specialist
    Qlik Partner AutoML Sales Specialist

    Pierwszy w Polsce Qlik Partner Ambassador. Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnorodnych branż. Pomaga firmom dostrzec historię ukrytą w ich danych.

    Przemysław Żukowski