Czy wiesz, że w ciągu tylko jednej sekundy na Facebooku publikowanych jest 41 000 postów, w ciągu minuty powstaje 1,8 miliona zmian statusów, a wszystko to generuje 350 GB danych.
Te liczby robią wrażenie. Jeżeli pracujesz w dziale marketingu lub zajmujesz się social media i musisz na bieżąco analizować aktywność Twoich followersów, to dobrze wiesz, jakie to trudne zadanie. Analizujesz działania Twojej konkurencji lub inne profile społecznościowe takie jak Twitter czy dane z Google Analytics?
W jaki sposób to robisz? Przeglądanie wszystkich profili i wklepywanie danych do Excela nie jest najlepszym pomysłem, ponieważ zawsze będziesz w tzw. niedoczasie…
Jeżeli chcesz w sprytny i efektywny sposób analizować dane i aktywnie wykorzystywać je do skutecznego prowadzenia swojego profilu, to dołącz do webinarium ponieważ jest ono właśnie dla Ciebie.