Jak skutecznie analizować dane w branży farmaceutycznej?

Webinar dostępny na żądanie

Analiza danych w branży farmaceutycznej to nie jest łatwe zadanie. Najczęściej spotykane wyzwania osób zajmujących się analityką w firmach farmaceutycznych to próba okiełznania wielu źródeł danych, pochodzących od różnych dostawców, na różnych poziomach agregacji.

Kiedy już wydawałoby się, że dane zewnętrzne mamy pod kontrolą – zmienia się na przykład nasza wewnętrzna struktura terytoriów. Wówczas „zabawa” ze strukturą analiz/raportów zaczyna się na nowo. W kontekście analizy danych w branży farmaceutycznej jest tylko jeden pewnik – zmiany.

Jak skutecznie analizować dane w branży farmaceutycznej?

Wypełnij formularz i uzyskaj nagranie

    Trzeba zatem postawić sobie pytanie – czy na te zmiany jesteśmy gotowi: organizacyjnie i technologicznie? Jeśli wciąż sztab ludzi pracuje w Twojej firmie nad ręcznym generowaniem raportów w plikach Excel i ich rozsyłaniem do ludzi w terenie to dobry moment, aby poznać inne rozwiązania.

    Dołącz do naszego webinarium i dowiedz się m.in.:

    • Jak zautomatyzować proces pozyskiwania i przetwarzania danych zewnętrznych.
    • Czy możliwa jest integracja Qlika z popularnym system Veeva?
    • Jak prezentować dane sprzedażowe czy aktywnościowe na interaktywnych mapach?
    • Zobaczysz przykładowe aplikacje analityczne dla branży farmaceutycznej.
    Data Wizards

    Przemysław Żukowski

    Qlik Department Director
    sales specialist
    Qlik Partner Cloud Analytics Solution Specialist
    Qlik Partner - Cloud Analytics - Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Solution Specialist
    Qlik Partner AutoML Sales Specialist

    Pierwszy w Polsce Qlik Partner Ambassador. Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnorodnych branż. Pomaga firmom dostrzec historię ukrytą w ich danych.

    Przemysław Żukowski