Jak tworzyć kluczowe analizy dla działu zakupów?

Webinar dostępny na żądanie

Obecnie firmy starają się optymalizować rozdrobnioną bazę dostawców poprzez konsolidowanie różnych kategorii zakupowych u jednego (często globalnego) dostawcy. W ten sposób ograniczane są koszty, podnosi się jakość i zapewnia to ciągłość dostaw.

Wgląd w dane szczegółowe ma zasadnicze znaczenie dla skuteczności zamówień. Dzięki temu możliwe jest nie tylko ustalenie, co jest kupowane i od kogo, ale co ważniejsze – możliwa jest odpowiedź na pytanie: „Czy kupujemy we właściwy sposób?”.

analiza działu zakupów webinar

Wypełnij formularz i uzyskaj nagranie:

    Podczas webinaru zobaczysz przykładowe raporty z obszaru Procurement i dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać wizualizację danych w obszarze analizy obszaru zakupów.

    Dzięki możliwości konsolidowania wielu danych w jednym widoku, pracownicy działów zakupów mogą być lepiej poinformowani – a co za tym idzie – mogą podejmować na tej podstawie trafniejsze decyzje, co z kolei przekłada się na optymalizację całego procesu zakupowego.

    Dołącz do naszego webinaru i zobacz, jak Qlik umożliwia podejmowanie decyzji popartych danymi i sprawdź jego możliwości, takie jak:

    • dostęp do aktualnych, dokładnych i spójnych danych z wielu źródeł,
    • agregowanie danych i metryk przy użyciu spójnych definicji,
    • analizowanie trendów, dynamiki i kluczowych wskaźników wydajności w wielu wymiarach,
    • monitorowanie: plan vs. jego wykonanie,
    • analizowanie wydajności w porównaniu z najlepszymi praktykami.
    Data Wizards

    Przemysław Żukowski

    Qlik Department Director
    sales specialist
    Qlik Partner Cloud Analytics Solution Specialist
    Qlik Partner - Cloud Analytics - Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Solution Specialist
    Qlik Partner AutoML Sales Specialist

    Pierwszy w Polsce Qlik Partner Ambassador. Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnorodnych branż. Pomaga firmom dostrzec historię ukrytą w ich danych.

    Przemysław Żukowski