Czy promocje na Black Friday są faktycznie okazjami? Wielka analiza Fake Friday

Webinar dostępny na żądanie

Tegoroczne szaleństwo związane z Black Friday, Black Week i innymi super okazjami oferowanymi przez firmy pod koniec listopada mamy już za sobą. Mamy nieodparte wrażenie, że w tym roku tzw. Black Friday zagościł nad Wisłą już na dobre.

Wśród osób korzystających z promocji na pewno byli tacy, którzy upolowali wymarzony produkt w faktycznie obniżonej cenie. Ale czy było tak w każdym przypadku? Czy cena prezentowana podczas Black Friday nie była wcześniej zawyżana, aby dramatycznie obniżyć ją w dniu promocji?

Czy promocje na Black Friday są faktycznie okazjami? Wielka analiza Fake Friday

Wypełnij formularz i uzyskaj nagranie

    Podczas webinaru pokażemy:

    • jak zmieniały się ceny najpopularniejszych produktów na przestrzeni 6 miesięcy przed Black Friday,
    • jak samodzielnie możesz wykonać taką analizę w Qlik Sense, aby w kolejnym roku upolować prawdziwe okazje.

     

    Dołącz do naszego webinaru, aby zobaczyć efekty wielkiej analizy promocji na Black Friday.

    Data Wizards

    Przemysław Żukowski

    Qlik Department Director
    Qlik Partner - Partner Ambassador
    sales specialist
    Qlik Partner Cloud Analytics Solution Specialist
    Qlik Partner - Cloud Analytics - Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Solution Specialist
    Qlik Partner AutoML Sales Specialist

    Pierwszy w Polsce Qlik Partner Ambassador. Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnorodnych branż. Pomaga firmom dostrzec historię ukrytą w ich danych.

    Przemysław Żukowski