Czy promocje na Black Friday są faktycznie okazjami? Wielka analiza Fake Friday

Webinar dostępny na żądanie

Tegoroczne szaleństwo związane z Black Friday, Black Week i innymi super okazjami oferowanymi przez firmy pod koniec listopada mamy już za sobą. Mamy nieodparte wrażenie, że w tym roku tzw. Black Friday zagościł nad Wisłą już na dobre.

Wśród osób korzystających z promocji na pewno byli tacy, którzy upolowali wymarzony produkt w faktycznie obniżonej cenie. Ale czy było tak w każdym przypadku? Czy cena prezentowana podczas Black Friday nie była wcześniej zawyżana, aby dramatycznie obniżyć ją w dniu promocji?

Czy promocje na Black Friday są faktycznie okazjami? Wielka analiza Fake Friday

Wypełnij formularz i uzyskaj nagranie

    Podczas webinaru pokażemy:

    • jak zmieniały się ceny najpopularniejszych produktów na przestrzeni 6 miesięcy przed Black Friday,
    • jak samodzielnie możesz wykonać taką analizę w Qlik Sense, aby w kolejnym roku upolować prawdziwe okazje.

     

    Dołącz do naszego webinaru, aby zobaczyć efekty wielkiej analizy promocji na Black Friday.

    Data Wizards

    Przemysław Żukowski

    Qlik Department Director
    sales specialist
    Qlik Partner Cloud Analytics Solution Specialist
    Qlik Partner - Cloud Analytics - Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Solution Specialist
    Qlik Partner AutoML Sales Specialist

    Pierwszy w Polsce Qlik Partner Ambassador. Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnorodnych branż. Pomaga firmom dostrzec historię ukrytą w ich danych.

    Przemysław Żukowski