Jak przejść z QlikView do Qlik Sense?

Webinar dostępny na żądanie

W tym roku minie 6 lat od kiedy świat zobaczył pierwszą, produkcyjną wersję Qlik Sense. Na przestrzeni tych lat QlikView i Qlik Sense były bardzo często ze sobą porównywane pod kątem konkretnych funkcjonalności. Wskazywano na brak konkretnych funkcjonalności w Qlik Sense, które były naturalne w QlikView. Jednocześnie, nawet pierwsze wersje Qlik Sense wnosiły wiele nowych rozwiązań, których osiągnięcie w starym, dobrym QlikView było niemożliwe.

To przeciąganie liny między QlikView i Qlik Sense trwało jakiś czas. Wraz z nadchodzącą premierą Qlik Sense February 2020 można śmiało powiedzieć, że nastał moment, kiedy warto poważnie rozważyć i przygotować się do pełnej migracji QlikView do Qlik Sense. Lista funkcjonalności, niższe koszty użytkowania i ciągły rozwój przemawiają za migracją do Qlik Sense.

Jak przejść z QlikView do Qlik Sense?

Wypełnij formularz i uzyskaj nagranie

    Dołącz do naszego webinarium, aby dowiedzieć się:

    • jakie opcje techniczne są dla Ciebie dostępne, aby proces migracji był szybki i wykorzystywał jak najwięcej z dotychczasowych inwestycji w development QlikView (live demo),
    • jakie opcje licencyjne i benefity funkcjonalne czekają na Ciebie i Twoją firmę po przejściu na Qlik Sense,
    • jak zespół Data Wizards może Cię w tym procesie wspomóc.
    Data Wizards

    Przemysław Żukowski

    Qlik Department Director
    Qlik Partner - Partner Ambassador
    sales specialist
    Qlik Partner Cloud Analytics Solution Specialist
    Qlik Partner - Cloud Analytics - Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Solution Specialist
    Qlik Partner AutoML Sales Specialist

    Pierwszy w Polsce Qlik Partner Ambassador. Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnorodnych branż. Pomaga firmom dostrzec historię ukrytą w ich danych.

    Przemysław Żukowski