Qlik Sense i Big Data

Webinar dostępny na żądanie

Różne organizacje podają różne wielkości danych, które jako ludzkość wyprodukujemy w najbliższych latach. Według szacunków IDC z grudnia 2018, do 2025 roku wolumen danych wzrośnie o 61% do łącznych 175 zetabajtów, a miejsce ich przechowywania rozłoży się po 50% na centra danych i cloud.

Mimo rozbieżności w szacunkach między różnymi organizacjami jedno jest bezsporne – ilość danych rośnie bardzo szybko i będzie to stanowić wyzwanie m.in. dla platform analitycznych. Dlatego dość często pojawia się pytanie: „skoro Qlik Sense analizuje dane w pamięci RAM, to ile RAM potrzebuję, aby obsłużyć moje wolumeny danych?”

Qlik Sense i Big Data

Wypełnij formularz i uzyskaj nagranie

    Odpowiedź na to pytanie zależy od kilku czynników. Jeśli faktycznie konkretny przypadek dotyczy miliardów rekordów danych – warto rozważyć różne techniki, za pomocą których Qlik Sense może pomóc Ci okiełznać duże wolumeny.

    Dołącz do webinaru, aby dowiedzieć się:

    • jakie techniki możesz stosować, aby efektywnie wykorzystywać w swoich projektach duże wolumeny danych,
    • jak w praktyce wykorzystać jedną z technik tj. On-demand App Generation (ODAG).

     

    W kolejnym webinarium z tej serii dowiesz się jak w praktyce wykorzystać najnowszą technikę tj. Qlik Associative Big Data Index (QABDI).

    Data Wizards

    Przemysław Żukowski

    Qlik Department Director
    sales specialist
    Qlik Partner Cloud Analytics Solution Specialist
    Qlik Partner - Cloud Analytics - Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Implementation Specialist
    Qlik Partner Application Automation Solution Specialist
    Qlik Partner AutoML Sales Specialist

    Pierwszy w Polsce Qlik Partner Ambassador. Entuzjasta Qlik Sense i analizy danych. Propagator wykorzystania nowoczesnych narzędzi analitycznych nie tylko w biznesie. Z branżą IT związany od 19 lat, a od ponad 13 lat odpowiada za projektowanie efektywnych rozwiązań analitycznych dla klientów z różnorodnych branż. Pomaga firmom dostrzec historię ukrytą w ich danych.

    Przemysław Żukowski