Chcesz skutecznie analizować dane biznesowe? Twoja firma potrzebuje narzędzia, które umożliwi generowanie zaawansowanych raportów statycznych?
Qlik Sense oferuje Ci funkcjonalności, dzięki którym z łatwością stworzysz, spersonalizujesz i udostępnisz niezbędne raporty. Wybierz Qlik i podejmuj korzystne decyzje biznesowe z jeszcze większą swobodą dostępu do danych.
Skoro analiza danych z Qlik Sense jest tak łatwa, samo generowanie raportów nie może przebiegać inaczej. To narzędzie oznacza w praktyce:
Z Qlik Sense stworzysz raporty oparte na dowolnych danych w systemie, wykorzystując wiele typów obiektów. Możesz generować przydatne zestawienia z wykorzystaniem różnorodnych formatów plików, takich jak PDF, Excel, HTML i inne. Dodatkowo Qlik Sense oferuje zaawansowane funkcje eksportu. Oznacza to, że użytkownicy mogą udostępniać stworzone raporty w różnych formatach innym członkom zespołu – szybko i bardzo intuicyjnie.
Pewność, że cały zespół korzysta z tej samej wersji danych to podstawa sprawnej komunikacji. Qlik Sense zintegrujesz z innymi narzędziami biznesowymi, które wykorzystujesz w firmie, takimi jak Excel czy SAP. Efekt? Łatwy przepływ informacji między różnymi systemami i duża oszczędność czasu związana z gromadzeniem oraz przetwarzaniem danych.
Przede wszystkim sprawne tworzenie raportów potrzebnych w codziennej pracy oraz komfort podejmowania decyzji z dostępem do aktualnych danych. Podstawowe korzyści tego rozwiązania to, m.in.:
NPrinting to narzędzie służące do generowania raportów statycznych z danych w Qlik Sense. Pozwala na tworzenie spersonalizowanych raportów PDF, Excel, PowerPoint i innych formatach. W kilku prostych krokach stworzysz szablony raportów, określisz zakres danych i selekcje wykorzystane podczas generowania raportu. Raporty możesz tworzyć na żądanie lub zaplanować ich automatyczne generowanie i wysyłanie na adres e-mail.
W Qlik Sense w wersji SaaS możesz zasubskrybować poszczególne obiekty lub całe arkusze aplikacji w interesującym Cię formacie PDF lub PPT (PowerPoint). Sam ustawisz harmonogram otrzymywania subskrypcji i, opcjonalnie, dodasz innych użytkowników.
Drugą opcją w wersji SaaS i raportach statycznych jest stworzenie automatyzacji, która będzie generowała raport na podstawie wybranej aplikacji, rozsyłając go po określonym rozdzielniku w popularnych formatach. Raport może zawierać selekcje i być wysyłany na podstawie harmonogramu lub wyzwalany ręcznie.
Czy Twoja firma nadal polega na Excelu nie tylko do zbierania, ale także analizowania danych? Jeśli tak, prawdopodobnie dostrzegasz różnorodne problemy, które są typowe dla tego narzędzia.